• Samo za ambiciozne

Individualni trening prodaje

Grantirano zadovoljstvo in občuten napredek za vse posameznike, ki si želite osnovnih veščin ali nadgradnje obstoječih prodajnih veščin. Individualni pristop k izobraževanju in treningu prodaje je nedvomno odličen način, ki vam omogoča hiter in povsem prilagojen program izgradnje ključnih kompetenc za doseganje nadpovprečnih rezultatov v prodaji.
  • Uvodno srečanje in ocena sedanjega stanja
  • Določanje želenega cilja
  • Določanje načina dela (frekvenca srečanj, online-offline srečanja, vaje…)
  • Vaje prilagojene vsebini vašega dela, ki jih testirate naslednji dan v praksi.

Uporabniška izkušnja

Vaši kupci pozabijo kaj ste jim povedali, vaši kupci pozabijo kaj ste za njih storili, vendar nikoli ne pozabijo kako so se pri vas počutili! Odlična uporabniška izkušnja ne pomeni da ste dobili kar ste iskali. Pomeni dobiti več kot ste pričakovali.
  • Zakaj je to pomembno
  • Kako z uporabniško izkušnjo minimizirati cenovno občutljivost kupcev
  • Potrebe kupcev
  • Sinhronizacija s kupcem
  • V kupčevih čevljih
  • Uravnavanje prioritet
  • Miselna naravnanost zaposlenih

Načrtovanje prodaje

Brez cilja je vsaka pot prava, a hkrati tudi nobena. “Če kočijaž dobro vidi, bo tudi s slepimi konji prispel do cilja.”

Johann Nestroy

  • Kdo načrtuje prodajo?
  • 4 krat 5 korakov pri načrtovanju
  • Kazalniki uspešnosti
  • Kako nastaviti kazalnike uspešnosti za naše podjetje – copy paste – bog ne daj
  • Kaj mi povedo kazalniki in kako voditi tudi z njihovo pomočjo
  • Nerealni načrti – realna demotivacija
  • Analiza dosežkov, trendov in prilagajanje

Prodaja B2B, B2C, D2D

Vsak segment prodaje ima svoje posebnosti in zahteva prilagajanje prodajalca v svojem prodajnem pristopu. Vsem pa so skupne določene vsebine brez katerih bo prodaja postala vaš pekel na zemlji. Izobraževanje prodaje v segmentu poslovne prodaje, prodaje od vrat do vrat ali bodisi prodaje fizičnim osebam je sestavljen iz spodnjih iz spodnjih vsebin. Naj trening prodaje postane vaš vsakdan!
  • Stranke so pripravljene – Ali ste VI?
  • Kdo sem jaz?
  • Kaj prodajam?
  • Komu prodajam?
  • Ključni stebri najboljšega svetovalca
  • Zmagovalni trojček
  • 3P
  • Kaj storiti, da vas bodo stranke vedno poslušale. Prodajni nagovor, ki dosega neverjetne rezultate
  • Aktivno poslušanje
  • Vpliv aktivnega poslušanja na uspešnost prodaje
  • Zaključevanje prodaje
  • Sponzor vs Power sponzor
  • Veriga odločanja
  • Veriga komunikacije
  • Zakaj naši kupci kupujejo naše izdelke/storitve?

Prodajno vodenje

  • Testiranje vodje in ekipe
  • Coaching za vodje
  • Kakšna je moja vloga kot vodja
  • Pasti vodenja
  • Ali veste kdo so vaši sodelavci
  • Zakaj mi ljudje ne sledijo in kaj storiti da mi bodo
  • Kako delovati z uporniki, talenti, vlečnimi konji in začetniki?
  • Načela timskega dela
  • Razumevanje posameznika
  • Medosebno komuniciranje in medosebni odnosi v službi

Pogajanja

Pogajanja se začnejo ob prvem stiku in tečejo ves čas! Uspešna pogajanja zahtevajo pravi pristop, odlično analizo in izbor pravih pogajalskih tehnik in metod za dosežek želenega rezultata.
  • Priprava na pogajanja
  • Med pogajanji (jaz vs stranka)
  • BATNA
  • Back up point
  • Cona možnega dogovora
  • Tipi osebnosti in kako ravnati z njimi
  • Daj – Dam

Upravljanje s časom

V kolikor vas dnevno preganja več nalog kot jih lahko opravite, ali pa vas čas znova in znova prehiteva, boste v tem delu uživali in pridobili orodja za uspešno vladanje nad svojim časom.
  • “Običajni ljudje razmišljajo, kako bi potratili čas, pametni, kako bi ga uporabili.”

    Arthur Schopenhauer

    • Vpliv neuspešnega organiziranja svojega časa na vsakodnevno počutje
    • What TO DO?
    • Tatovi časa in kako se jim izogniti
    • Pomembno vs Nujno
    • Prioritete
    • Načrtovanje sestankov
    • Tiha ura
    • Živa žaba

Učinkovita profesionalna komunikacija

Idealna komunikacija ne obstaja. Obstaja pa odličnost v komunikaciji. Komunikacija predstavlja temelj medosebnega sodelovanja, razumevanja in delovanja. Da bi v temu bili karseda uspešni je potrebno nekaj treninga in vaje. Brez skrbi po opravljenem spodnjem izobraževalnem programu ne boste ostali brez besed.
  • Odličnost v komunikaciji (odnos – vsebina)
  • Oblike komunikacije (verbalna, neverbalna)
  • Orodja in strategije za učinkovito komunikacijo
  • Uporabni napotki – pozitivne besedne zveze za različne situacije
  • Besedne zveze, ki se jih v komunikaciji skušamo izogibati
  • Osebna motivacija in pozitivna naravnanost
  • Prepoznavanje povratnih informacij od drugih, na podlagi katerih prepoznamo področja, ki jih moramo pri sebi še razviti
  • Podajanje informacij na učinkovit način
  • Izogibanje temu, da smo slišati ali videti agresivni
  • Postavljanje pravih vprašanj v pravih trenutkih
  • Neopazno vodenje pogovora v želeno smer
  • Dobiti kar želimo in hkrati ohraniti dober odnos
  • Odpreti manj prijetne teme in pripraviti druge, da se nam zaupajo
  • Moč vprašanj
  • Različne oblike interakcij s stranko in njihove sporočilne vrednosti
  • Tehnika aktivnega poslušanja za vzpostavljanje dobrega stika in povezanosti
  • Vpliv empatije na komuniciranje
  • Vodenje telefonske komunikacije
  • Razumevanje telesne govorice

Kontaktiraj me

Vse pravice pridržane! 2023 Prosperitas